Oferta

Plany żywieniowe

  • ZAWODY

  • AKCJA

  • DIETA

  • DIETA + TRENER

Opis pakietów

Plan żywienia na zawody

Pakiet ten, jest przygotowany dla biegaczy, którzy planują swoje starty zarówno długoterminowo jak i jednorazowo. Obejmuje zarówno porady przedstartowe takie jak żywienie czy suplementacja, jak i podczas samego startu, takie jak nawadnianie, przyjmowanie żeli itp.

 

Plan żywienia jest przygotowywany na podstawie:

 

  • twojego obecnego planu treningowego,
  • poziomu zaawansowania,
  • oczekiwań co do startu,
  • możliwości przygotowywania potraw,
  • wyników zdrowotnych,
  • parametrów twojego ciała.

Plany żywieniowe akcyjne z wyznaczaniem celów

Zacząłeś przygodę z bieganiem, wciągnęła Cię nowa pasja, chcesz świadomie podnosić swój sportowy poziom jednak zabrakło Ci pomysłów ? Trafiłeś idealnie. Stworzyliśmy jednorazowy plan dieta biegacza, który będzie zawierał to wszystko, czego oprócz treningowego rozwoju potrzebujesz, czyli:

 

  • konsultację z dietetykiem przez okres 3 tygodni,
  • tygodniowy jadłospis, ułożony indywidualnie do wymagań sportowych, planu treningowego, pracy oraz Twoich możliwości,
  • Wskazówki dotyczące żywienia podczas zawodów i ewentualnej suplementacji

 

A może interesuje Cię również konsultacja z trenerem biegania ? Skontaktuj się z nami, a przygotujemy kompleksową ofertę dla Ciebie.

Spersonalizowany plan żywieniowy

Jeżeli chcesz być biegaczem kompletnym, to oprócz samego treningu zarówno biegowego jak i uzupełniającego, musisz zadbać o swoją dietę. Współpracując z nami, w pełni zadbamy o Twój biegowy rozwój, dokładając do Twoich treningów spersonalizowany plan żywieniowy. Aby odzwierciedlał on Twoje oczekiwania, na wstępie musisz wykonać kilka badań, które są kluczowe w układaniu diety połączonej z suplementacją. Jest to najbardziej popularny pakiet stałej współpracy, w ramach którego trzymujesz:

 

  • wstępną konsultację dietetyczną,
  • cotygodniowy kontakt z dedykowanym dietetykiem w dogodnej dla Ciebie formie,
  • przygotowanie planu żywieniowego oraz jego cotygodniowa aktualizacja,
  • przygotowanie planu nawadniania podczas startu w zawodach (dotyczy dystansów, w których wspomniane strategie są konieczne) oraz na treningach,
  • opracowanie planu suplementacji (jeśli jest wskazana/konieczna),
  • nielimitowany kontakt z dietetykiem w formie online.

Plany żywieniowe + Trener biegania

Bieganie to ogólne rzecz biorąc najprostsza forma ruchu, jednak najbardziej skomplikowana forma aktywności. Dlaczego ? Ponieważ wymaga kompleksowego podejścia w wielu aspektach, tj. trening, żywienie, biomechanika, regeneracja, styl życia itp. Aby wyjść naprzeciw osobom, które:

 

  • rozpoczęły bieganie i chcą się uczyć na błędach innych,
  • osiągnęły biegową stagnację i nudę,
  • nie osiągają progresu sportowego,
  • chcą osiągać jeszcze lepszy rozwój sportowy i osobisty,
  • mają problemy z łączeniem swoje pasji z innymi elementami życia tj. praca, żywienie itp.,

 

przygotowaliśmy kompleksową ofertę, łączącą wszystko w jedną całość. Jako specjaliści w dziedzinie żywienia, suplementacji, treningu biegowego i uzupełniającego i nie tylko, indywidualnie podchodzimy do każdego zawodnika. Przekazując swoją formę w nasze ręce, może być pewien, że pokładamy Twoje klocki tak, abyś mógł czerpać zadowolenie z osiągniętego celu.

 

W ramach współpracy otrzymasz:

 

  • wstępną konsultację dietetyczną,
  • cotygodniowy kontakt z dedykowanym dietetykiem w dogodnej dla Ciebie formie,
  • przygotowanie planu żywieniowego oraz jego cotygodniowa aktualizacja,
  • przygotowanie planu nawadniania podczas startu w zawodach (dotyczy dystansów, w których wspomniane strategie są konieczne) oraz na treningach,
  • opracowanie planu suplementacji (jeśli jest wskazana/konieczna),
  • nielimitowany kontakt z dietetykiem w formie online,
  • analizę Twojego dotychczasowego treningu,
  • cotygodniowy plan treningowy,
  • dostęp do aplikacji treningowej online,
  • stały kontakt z trenerem biegania,
  • dobór suplementów diety,
  • zniżki u naszych partnerów.

Proces współpracy z nami

  • Pakiet

    Abyśmy mogli określić stopień Twoich oczekiwań, na wstępie prosimy o wybór pakietu dietetycznego oraz opłacenie go. Pakiety zostały tak dostosowane, aby każdy biegacz mógł wybrać rodzaj, dopasowany do jego oczekiwań i celów. Wybór pakietu jest niezbędny do wypełnienia ankiety oraz do przejścia do kolejnych kroków naszej współpracy.

  • Ankieta

    W celu określenia prawidłowego schematu żywienia, uszytego na miarę Twoich oczekiwań, musimy dowiedzieć się wielu rzeczy, dlatego na wstępie współpracy, wypełnienie ankiety jest obowiązkowe. Staraj się zawrzeć w niej maksimum informacji, które mogą nam okazać się niezbędne do poznania Ciebie, Twoich obecnych praktyk żywieniowych czy upodobań.

  • Wyniki

    Aby móc przygotować plan żywieniowy dla Ciebie, dużą miarę przykładamy do wyników badań oraz analizy, dlatego w tym celu niezbędne będzie wykonanie przez Ciebie badania krwi (morfologia + gospodarka żelaza) oraz moczu (ogólne badanie). Konieczne będzie również wykonanie analizy składu ciała, abyśmy mogli zbilansować dietę pod Twoje oczekiwania.

  • Analiza

    Po otrzymaniu wypełnionej ankiety, wyników badań i planu treningowego, potrzebujemy kilka dni na analizę (z reguły 2-3 dni robocze). W kolejnym kroku umawiamy się na konsultację w dogodnej, ustalonej formie dla Ciebie (telefon, Skype, Teams itp. ), podczas której omawiamy naszą propozycję i sugestie, dochodząc do finalnych ustaleń spersonalizowanego planu żywienia.

  • Plan żywienia

    Mając komplet informacji, opracowujemy plan żywienia, obejmujący od jadłospisów na dni treningowe i nie treningowe, poprzez kaloryczność potraw, aż do finalnej listy zakupów wraz z przepisami przygotowania potraw. Dieta biegacza obejmuje przede wszystkim Twoje zapotrzebowanie kaloryczne i cel treningowy, ale również posiadane urządzenia AGD czy charakter Twojej pracy.

  • Kontrola

    Spersonalizowany plan żywienia ma sens tylko i wyłącznie wtedy, kiedy poddajemy go ciągłej kontroli pod kątem zachodzących zmian, np. masy ciała, analizy składu ciała, obciążeń treningowych i innych, dlatego raz tygodniu kontaktujemy się, w celu weryfikacji postępów, samopoczucia oraz wprowadzenia nowych potraw do diety biegacza.